Operativní leasing na vozy Vito...
Splátka celkem bez DPH
9.600 Kč KONTAKTOVAT PRODEJCE Měsíční splátka za předpokladu: Doba nájmu 60 měcíců
Roční limit 20 000 km
0. navýšená splátka
0 %
0 Kč bez DPH
Pojištění ve splátce
Servisní služby ve splátce
|
Výbava vozu
V případě zájmu o úpravu předem nastavených parametrů (kilometrový limit, doba nájmu, výbava a motorizace) Vám rádi připravíme individuální kalkulaci. |
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI
ZOBRAZIT VŠECHNY ODPOVĚDIJe nabídka OL určena i pro soukromé osoby?
Ano, nabídku OL mohou využít jak firmy, tak i soukromí zákazníci bez omezení.
Vztahuje se nabídka OL i na ostatní modely Mercedes-Benz?
Akční nabídka se vztahuje pouze na vybrané modely s danou specifikací. Pro ostatní modely připravíme individuální kalkulaci.
Lze si zvolit jiný kilometrový limit nebo dobu leasingu?
V rámci akční nabídky si můžete zvolit dobu financování na 24, 36, 48 nebo 60 měsíců s kilometrovým limitem 20 000, 30 000, 40 000 nebo 50 000 km/rok.
Kde si mohu vůz převzít? A kde jej odevzdám?
Vůz si převezmete u S. & W. Automobily, kde rovněž podepíšete leasingovou smlouvu. Na stejném místě se pak vůz po skončení smlouvy také odevzdává.
Mohou vůz na operativní leasing užívat i jiné osoby než samotný nájemce?
Ano, smlouva užívání vozu neomezuje, vozidlo může být zapůjčeno například rodinným příslušníkům, zaměstnancům apod., každý uživatel samozřejmě musí splňovat zákonné požadavky.
Mohu jet s vozidlem do zahraničí?
Ano, cesty do zahraničí v rámci geografického území Evropy nejsou nijak omezeny, pro tuto oblast se vztahuje i pojištění vozu.
Co když dojde k pojistné události - nehoda?
V případě nehody se postup v podstatě neodlišuje od běžné praxe (pojistné události) u vozidla financovaného jinou formou. S druhým účastníkem nehody vyplníte standardní záznam o nehodě, událost oznámíte pojišťovně. Pokud se nebude jednat jen o drobné oděrky, doporučujeme raději přivolat policii. Následně vozidlo přistavte nebo nechte odtáhnout k opravě do S. & W. Automobily.
Co když dojde k pojistné události - odcizení?
V případě odcizení nebo zničení vozu bude leasingová smlouva předčasně ukončena. Vzhledem k tomu, že kromě havarijního pojištění je vozidlo pojištěno i na fakturovanou cenu (GAP), neplynou pro Vás z předčasného ukončení smlouvy žádné finanční důsledky.
Jsou součástí OL také asistenční služby a náhradní vozidlo?
Každý vůz Mercedes je standardně dodáván s garancí mobility Mercedes-Benz Mobilo. Můžete tedy cestovat zcela v klidu. Bude-li mít Váš vůz potíže, v celé Evropě k Vám rychle přijede pomoc ve standardu Mercedes-Benz. Navíc je asistence také součástí havarijního pojištění nebo povinného ručení. Podmínky asistence pojišťovny dostanete spolu s ostatními doklady při podpisu smlouvy.
Co se rozumí pod pojmem „nadměrné opotřebení“ vozu?
Jedná se například o různá poškození karoserie – promáčkliny či boule, poškození laku, které nelze rozleštit, odřeniny disků kol, poškození pneumatik, potrhané či propálené čalounění a tak podobně. Podrobný popis je v Kodexu přiměřeného opotřebení vozidla, který je součástí smluvní dokumentace.
Lze vrátit vozidlo později?
Vozidlo je třeba vrátit v řádném termínu a smlouvu nelze prodlužovat.
Kdy je nejvhodnější termín pro objednání nového vozu?
Pro každý model jsou objednací termíny různé a mohou se měnit například v závislosti na vytížení výrobních kapacit a dalších faktorech. Váš prodejce disponuje aktuálními informacemi o dodacích lhůtách a o termínu objednání Vás sám včas vyrozumí. Případně je možné využít nabídku skladových vozů.